BĚŽNÉ DOTAZY
MOHU SE NA VÁS OBRÁTIT S VÝBĚREM ZBOŽÍ
Samozřejmě Vám rádi s výběrem zboží pomůžeme. Neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, která zodpoví veškeré Vaše dotazy. V případě potřeby prosím volejte v pracovních dnech na číslo +420 773 960 773 v době od 10:00 - 15:00 hodin.
JAK SE DOZVÍM, KDY ZBOŽÍ OBDRŽÍM
O termínu doručení zásilky budete informováni naším obchodem prostřednictvím emailu. Po zpracování objednávky obdržíte zprávu, ve které Vám sdělíme předpokládaný termín doručení. Jakmile bude zboží vyexpedováno z našeho skladu, obdržíte další informaci, kde se dozvíte všechny potřebné detaily o doručení Vašeho zboží. V případě potřeby můžete kontaktovat zákaznickou linku v pracovních dnech na čísle +420 773 960 773 v době od 10:00 - 15:00 hodin.
OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ A CHCI JEJ VRÁTIT
Zboží máte právo vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Pošlete prosím tuto informaci na náš email reklamace@pohopoho.cz a my s Vámi vše domluvíme. Náklady na dopravu v tomto případě hradí zákazník. Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozené. Jakmile zboží od Vás obdržíme, provedeme jeho kontrolu. Pokud je zboží v pořádku, neprodleně vracíme peníze na Váš bankovní účet.
Podrobné informace najdete zde VRÁCENÍ ZBOŽÍ
VRÁTIL/A JSEM ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNŮ, KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE
Peníze vracíme obratem. Podmínkou je, že zboží, které jste nám vrátili, musí být v pořádku a bez poškození. Jakmile zboží obdržíme, nejdéle do 1 týdne uděláme jeho důkladnou kontrolu a pokud je zboží v pořádku, tak do 2 dnů Vám vracíme peníze na bankovní účet. Pouze v době dovolených se může vratka o pár dní navýšit (maximálně však o 1 týden).
OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ MÁ ZÁVADU
Reklamované zboží prosím nafoťte a s podrobným popisem závady pošlete na náš reklamační email reklamace@pohopoho.cz. Následně Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení reklamace. Reklamační řízení probíhá vždy písemně, nikoliv telefonicky!
Podrobné informace najdete zde REKLAMACE
NEMÁM EMAIL, MOHU SI ZBOŽÍ I TAK OBJEDNAT
Samozřejmě, i v takových případech si u nás můžete zboží objednat. Obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na číslo +420 773 960 773 v pracovních dnech v době od 10:00 - 15:00 hodin, která s Vámi projde proces objednávky bez udání Vašeho emailu. Protože nevlastníte emailovou adresu, veškeré informace, které běžně zasíláme, Vám budou sděleny telefonicky či SMS zprávou.
MOHU JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU ROZŠÍŘIT ČI UPRAVIT
Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku a máte zájem ji rozšířit například o více kusů nebo jiné zboží, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 773 960 773 v době od 10:00 - 15:00 hodin, kde s Vámi referent/ka objednávku upraví dle Vašich potřeb a požadavků. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.
OMYLEM JSEM OBJEDNÁVKU UDĚLAL/A DVAKRÁT, CO TEĎ
Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku 2x a máte zájem jednu stornovat, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 773 960 773 v době od 10:00 - 15:00 hodin. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.
MOHU OBJEDNÁVKU NA DOBÍRKU UHRADIT I ONLINE
Objednávky na dobírku lze uhradit i online, pouze však u dopravce PPL. Platbu lze provést v aplikaci mojePPL nebo na webu PPL při uvedení čísla své zásilky. U ostatních dopravců lze dobírku uhradit pouze při převzetí a to v hotovosti či platební kartou.
Podrobné informace najdete zde DOPRAVA A PLATBA